Melody-0508A Crystal Berry's Diary - A Happy Frame of Mind: Is Dinner Time..

Crystal Berry's Diary - A Happy Frame of Mind

宜动宜静是我性格的代号。。。娱乐八卦,偶像剧,书籍,电视及音乐是我的朋友,当然shopping是我最佳选择。。。 想要更了解我。。。请时常进来看看。。。

Thursday, March 27, 2008

Is Dinner Time..

通常我们很少会到餐馆用餐,因为时间比较长,等得比较久。。。
这次是因为这几张的Swensens Voucher, 所以我们才到这家餐厅进餐。
外面的人龙是瞒长的,我们等了大概35分钟吧!肚子都饿扁了。。。
终于可以吃了。。。看!你的肚子是不是也开始在叫革命了?

Mega Burger...S$13.90
A gigantic burger!
Juicy beef patty,chicken ham, beef bacon, grilled vegetables, onions and melted cheese with fried egg to top it off! Served with U.S. fries and coleslaw...
我最喜欢吃的就是这个了。。。Hot U.S. fries & Dips...Crispy hot fries served w/BBQ & Tartar source.
Half Chicken tenderly braised & grilled in smoked BBQ sauce, served w/US patatoes & seasonal vegetable.
其实我不是很喜欢这道grilled Half Chicken,肉不够滑,很涩。。。Ice Cream 有很多种口味供选择。。。包有几种合你的口味。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home