Melody-0508A Crystal Berry's Diary - A Happy Frame of Mind: The Taxi Driver - SHC267L

Crystal Berry's Diary - A Happy Frame of Mind

宜动宜静是我性格的代号。。。娱乐八卦,偶像剧,书籍,电视及音乐是我的朋友,当然shopping是我最佳选择。。。 想要更了解我。。。请时常进来看看。。。

Thursday, May 3, 2007

The Taxi Driver - SHC267L

I'm not think to one bamboo pole shoot whole boat of people (一竹干打翻一船人),some taxi driver look upon death as nothing(视死如归),不把别人放在眼里,不顾别人的安全,乱乱驾车,I hate to encounter them on the road.

Remember not so long ago at Orchard Road, the taxi driver against that guy? Now still in coma…..

This case Remind me on 31 Mar'07 (Sat) abt 4.00pm, I drove to Giant Tampines car park, I saw a parking lot in front, I go forward n go stern 2 time to park, I know I very lousy lah! but in front got 2 pillar & zebra crossing, so I need to turn 2 time to park loh! that stupid taxi driver tried to drove over behind me, no signal no everything, oh! shit, he ka na my car already, my car back side paint drop, reverse sensor break.

He alight n ask me to paid him, I said that is not my fault, I ask him to take the IC for me, I want to claim from him, u know how he did? he fear and faster drove off, I still remember he around 45s - 50s, Chinese, drive City Cab SHC267L.

After that I call their company to complain and claim from him, their insurance agent until now no updating, call them still no news…….

==================================================

看了被的士司机撞倒后昏迷不醒,却又枉死的新闻报道,我也有遇过让人气愤的事,我也不想一竹干打翻一船人,有些的士司机真不把除了他自己以外的人放在眼里,不顾别人的安全,乱乱驾驶,我最讨厌在路上遇见这种人.

还记得在三月三十一日(星期六)大概是下午四点左右,我驶进霸级市场(Giant Tampines)停车场,就看到前面有个空位,于是就打讯号灯停下来,由于前面是行人到跟直通路,再加上又有两根柱子,所以我的活动空间瞒有限,我转了两次不进(我知道我有点苯),当我要转第三次时,一辆的士突然从后面冲出来,也没鸣笛,还驾得很快,我还没来的及反应。。。oh! shit, 他弄花了我的车身,车灯还有感应器。我还没来的及下车,一个看来大概50岁左右的中年男子就下车叫我赔偿他的损失,他看我一个女子好欺负,我说看清楚是谁的错,我叫他拿出证件给我看,我要他作出赔偿,结果他一听说我要他赔偿,他就马上跳上的士踩油门绝尘而去,于是我就操下他的车牌。。。是城市的事。。。SHC267L.

之后我就打电话去的士公司投诉,也说要他们做出赔偿,他们说会处理。。。可是到现在都没有消息。。。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home